Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

För dig som är medarbetare i Västra Götalandsregionen

Fakturahantering för medarbetare inom Västra Götalandsregionen

Medarbetare inom Västra Götalandsregionen som beställer varor eller tjänster kommer i kontakt med leverantörsfakturor i sitt dagliga arbete.  

Leverantörsfakturor hanteras i våra fakturasystem Marknadsplatsen och Raindance Fakturor som innehåller patientdata och vissa Interna fakturor hanteras i Fakturaportalen Raindance.  

Vid frågor om fakturahantering är du som användare alltid välkommen att kontakta supporten för hjälp och guidning.
För frågor om faktura når du supporten via telefon: 010-4410200
eller via mail: systemadministration.regionservice@vgregion.se

Våra öppettider
Måndag – torsdag 08.00 – 16.00
Fredag 08.00 – 15.00

Senast uppdaterad: 2020-05-18 14:35