Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

213 pl - Sahlgrens aula

Konferensbokning: 031-34 21060

Sahlgrenska Sjukhuset

Besöksadress:
Blå Stråket 5. 413 45 Göteborg

Information: 031-34 29836 och 031-34 29825

Tekniksupport: 0736-60 15 53

Östra Sjukhuset

Besöksadress:
Diagnosvägen 11,  416 85 Göteborg

Information: 031-34 35039

Konferensvärdinna/Information: 031-34 35405

Tekniksupport: 0761-40 33 82

Blå stråket 5
    
Biosittning - 213 platser  
U-sittning - Ej möjligt  
Skolsittning - Ej möjligt  
Anmärkning - Trappstegsaula med modern teknik. Möjlighet till videokonferens. Foajé utanför lokalen.  
Öppning/låsning/larm   Lokalen är låst och larmad. Tillträdeskort kvitteras ut samt återlämnas i Informationen, Huvudentrén, SU/Sahlgrenska, tfn 342 98 36. Öppet mån-fre kl 07.30-17.00.
 
Pris Heldag: VGR 3000 Kr , SU ingen avgift

Visning av utrustning enligt bokning samt felanmälan till: Konferenstekniker, tfn 342 87 88.

Kvällstid, efter kl 17.00, kan nyckel-/tillträdeskort till lokalerna kvitteras ut i förväg samt återlämnas i efterhand i Informationen, Huvudentrén.

Kunden är ansvarig för att det är släckt, låst och i förekommande fall larmat vid mötets slut.

 

Cateringleverantör på samtliga sjukhus inom SU är Restaurang Gastronomen.

Cateringservice 

I de fall catering har hämtats av kund själv, måste matrester och övrigt material bortforslas efter avslutad bokning. I förekommande fall debiterar vi kunden för extrastäd.

Felanmälan för Sahlgrenska universitetets konferensrum

Vi tar emot felanmälan under kontorstid 08.00-12.00 samt 13.00-16.00 tfn 342 10 60.

  • Vänligen ange sjukhus och lokal samt bifoga en beskrivning av felet.
  • Vi återkopplar till Dig så fort vi kan, därför ber vi Dig att också uppge namn och telefonnummer.
  • Om det gäller AV/IT-utrustning kan vi i vissa fall lämna telefonsupport eller förmedla ärendet vidare till VGR IT Service Center.
  • Kvällstid har vi tyvärr ingen support eller service på AV-utrustning.
    Vid akuta fel av fastighetskaraktär under övrig tid hänvisas till Västfastigheters jour på respektive sjukhus.

Västfastigheters jour

Frågor, synpunkter eller förslag kontakta

Helena Olsson helena.e.olsson@vgregion.se
0736-60 15 15. 

Senast uppdaterad: 2017-10-18 12:32