Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Telefoni

Telefoniservice leverar telefonitjänster på uppdrag av VGR IT. Vi består av tre telefonicentra, placerade på SÄS i Borås, NÄL i Trollhättan och på Östra sjukhuset i Göteborg. Oftast är vi kunder/patienters första kontakt med VGR, därför är service, tydlighet och tillgänglighet viktiga ledord för oss.

Vi hörs!

Telefoniservice ansvarar för samt administrerar allt som rör VGR:s telefoniuppgifter. Om du vill göra ändringar i telefonkatalogen, anmäla nya nummer, lägga till ett schema eller liknande är det oss du ska vända dig till.

Felanmälan, lathundar, beställning av telefoniprodukter och tjänster, uppsägningar och flyttar görs av Telefonisupporten via VGR-IT:s Serviceportal.
Serviceportal VGR-IT

Det går också bra att maila direkt till telefoniservice administratörer via vår gemensamma funktionsbrevlåda, telefoniservice.vgr@vgregion.se 

Egna ändringar, scheman, inspelning av talsvar etc., kan med fördel göras själv via telefonkatalogen Informera/Vision 80/20.
Inloggning Informera/Vision 80/20

Ärendeanmälan

 
Senast uppdaterad: 2020-11-23 10:54