Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Hur nöjd är du med Regionservice tjänster?

På uppdrag av servicenämnden ska kundnöjdhet mätas på varje tjänst minst en gång per år. Till hösten kommer vi att skicka ut en kundenkät till de förvaltningar som använder och beställer våra tjänster.

Ända sedan styrmodellen för servicesamspelet infördes har vi gjort mätningar av förtroendet för oss som serviceleverantör. Denna gång kommer mätningen av kundnöjdhet göras inom ramen för nationella nyckeltalsjämförelser i Best Service där VGR ingår som en av tre piloter. Metoden utgår från det nationella arbetet med HME samt gemensamma frågor inom tjänsteområdena lokalvård, patientmåltider och patienttransporter.

Förutom de tjänster som ingår i Best Service har Servicenämnden beslutat att kundnöjdhet ska mätas på alla Regionservice tjänster minst en gång per år, både bland de som beställer våra tjänster samt de som använder tjänsterna.      

Resultatet av mätningarna kommer att ge oss en viktig indikation på hur väl vi uppfyller era förväntningar på våra tjänster och vad vi tillsammans kan behöva utveckla för att ge er ännu bättre och smartare service i framtiden.

Med avseende på rådande läge med covid-19 avvaktar vi med utskick av enkäterna. 

Senast uppdaterad: 2020-04-01 14:56