Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds av din webbläsare som exempelvis Internet Explorer 11. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.

Gå direkt till huvudinnehållet

Regionservice nöjd kundmätning

Under perioden 1-25 november 2022 kan de förvaltningar som använder och beställer Regionservice tjänster besvara den kundenkät som Regionservice genomför årligen.

Svara på den enkät för de servicetjänster som du/ni är användare av, du är helt anonym! Enkäten tar inte lång tid att fylla i och förhoppningen är att få in många svar som vi kan använda för att ytterligare utveckla och förbättra våra tjänster.

Tack för att du hjälper oss att bli bättre genom att svara senast 25 november. 

Klicka på länkarna för att besvara enkäterna i Forms. 

2022 Nöjd kundmätning avseende: 

Arbetsplatsservice

Catering

Diarieservice

Ekonomiservice

Leasingbil korttid

Lokalvård

Lön & Pension

Patientmåltider

Patienttransporter

Posthantering

Regiontryckeriet Information & tryckeri

Sisjödepån (Materialförsörjning Rätt Material)

Turbilstransporter

Tvätteriet (Materialförsörjning Rena Textilier)

Övergripande om Regionservice tjänster:

Regionservice tjänster (övergripande)

 

Kontakt

Har du frågor om Regionservice nöjd kundmätning 2022 är du välkommen att kontakta: 

Anette Malmqvist 

annette.malmqvist@vgregion.se

Senast uppdaterad: 2022-10-18 14:40