Regionservice nöjd kundmätning
Under perioden 1-25 november 2021 kommer de förvaltningar som använder och beställer Regionservice tjänster kunna besvara den kundenkät som Regionservice genomför årligen.
Svara på den enkät för de servicetjänster som du/ni är användare av, du är helt anonym! Enkäten tar inte lång tid att fylla i och förhoppningen är att få in många svar som vi kan använda för att ytterligare utveckla och förbättra våra tjänster.
Tack för att du hjälper oss att bli bättre genom att svara senast 25 november.
Klicka på länkarna för att besvara enkäterna i Forms.
2021 Nöjd kund-mätning avseende:
Regiontryckeriet (Informationsproduktion och tryckeri)
Sisjödepån (Materialförsörjning Rätt Material)
Tvätteriet (tjänsten Materialförsörjning Rena Textilier)
Övergripande om Regionservice tjänster:
Kontakt
Har du frågor om Regionservice nöjd kundmätning 2021 är du välkommen att kontakta samordnaren, Ann Franzén: