Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds av din webbläsare som exempelvis Internet Explorer 11. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Regionservice nöjd kundmätning

Under perioden 1-25 november 2022 kan de förvaltningar som använder och beställer Regionservice tjänster besvara den kundenkät som Regionservice genomför årligen.

Svara på den enkät för de servicetjänster som du/ni är användare av, du är helt anonym! Enkäten tar inte lång tid att fylla i och förhoppningen är att få in många svar som vi kan använda för att ytterligare utveckla och förbättra våra tjänster.

Tack för att du hjälper oss att bli bättre genom att svara senast 25 november. 

Klicka på länkarna för att besvara enkäterna i Forms. 

2022 Nöjd kund-mätning avseende: 

Övergripande om Regionservice tjänster:

 

 

Kontakt

Har du frågor om Regionservice nöjd kundmätning 2022 är du välkommen att kontakta samordnaren

Senast uppdaterad: 2022-09-23 15:21