Regionservice nöjd kundmätning
Under perioden 1-25 november 2022 kan de förvaltningar som använder och beställer Regionservice tjänster besvara den kundenkät som Regionservice genomför årligen.
Svara på den enkät för de servicetjänster som du/ni är användare av, du är helt anonym! Enkäten tar inte lång tid att fylla i och förhoppningen är att få in många svar som vi kan använda för att ytterligare utveckla och förbättra våra tjänster.
Tack för att du hjälper oss att bli bättre genom att svara senast 25 november.
Klicka på länkarna för att besvara enkäterna i Forms.
2022 Nöjd kundmätning avseende:
Regiontryckeriet Information & tryckeri
Sisjödepån (Materialförsörjning Rätt Material)
Tvätteriet (Materialförsörjning Rena Textilier)
Övergripande om Regionservice tjänster:
Regionservice tjänster (övergripande)
Kontakt
Har du frågor om Regionservice nöjd kundmätning 2022 är du välkommen att kontakta:
Anette Malmqvist