Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds av din webbläsare som exempelvis Internet Explorer 11. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Avtalet omfattar kundägda textilier såsom: Gardiner och draperier, sängöverkast och lösa kuddfodral (även till fåtöljer och soffor) samt dukar. Övriga kundmärkta artiklar (arbetskläder, kuddar, madrasser, etc) ska skickas till Tvätteriet Alingsås.
Leverantören hämtar/lämnar godset på överenskommen plats på markplan; exempelvis godsmottagning, lastkaj eller entré. Tid och plats beslutas mellan beställare och leverantör
Leveranstid är två veckor efter upphämtning av godset
Att tänka på: - Beställaren utser en kontaktperson som kan möta upp leverantören vid upphämtning/avlämning av godset - Beställaren anger antal gods samt typ av gods vid beställning - Vid en eventuell reklamation meddelar beställaren Uppföljning serviceentreprenad som är behjälplig i processen - Vid beställning måste förvaltningsnummer uppges. Lista över förvaltningsnummer finns här: Förvaltningsnummer
Frågor, reklamationer eller feedback ska vändas till enhet Uppföljning serviceentreprenad och inte till leverantören. På så vis skapas en samlad bild av leveransen vilket leder till förbättrade avtal.
Enhet Uppföljning serviceentreprenad utför även slumpmässiga kontroller av tjänsten för att kontrollera så att den motsvarar det som avtalats.
Det finns även möjlighet att boka in ett besök av enhet Uppföljning serviceentreprenad, antingen genom någon av enhetens avtalscontrollers eller via enhetens funktionsbrevlåda.