Så här beställer du tvätt av textilier
Beställningar görs genom formulär på Regionservice Serviceweb (länk till höger).
- Leverantören hämtar/lämnar godset på överenskommen platspå markplan; exempelvis godsmottagning, lastkaj eller entré. Tidoch plats beslutas mellan beställare och leverantör
- Leveranstid är två veckor efter upphämtning av godset
Att tänka på:
- Beställaren utser en kontaktperson som kan möta uppleverantören vid upphämtning/avlämning av godset
- Beställaren anger antal gods samt typ av gods vid beställning
- Vid en eventuell reklamation meddelar beställaren Uppföljningserviceentreprenad som är behjälplig i processen
Uppföljning serviceentreprenad – uppdrag och roll
Kostnaden faktureras från leverantören via Uppföljning serviceentreprenad, vidare till beställaren månaden efter utförd beställning. Uppföljning serviceentreprenad utför slumpmässiga kontroller vid tvätt för att kontrollera kvaliteten på leveransen så att det motsvarar det som avtalats.
Senast uppdaterad: 2022-06-28 13:33
Har du en synpunkt eller fråga om webbsidan?