Information - Telefoni Kundtjänst...........

Hjälpmedelscentralens Kundtjänst som berör telefonvalen, felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning och kundfakturafrågor kommer att vara stängda under två timmar vid 6 tillfällen under 2018, på grund av arbetsplatsmöte.

Fredag 23 februari stängt kl 09.00-11.00
Fredag 27 april stängt kl 09.00-11.00
Fredag 8 juni stängt kl 09.00-11.00
Fredag 31 augusti stängt kl 09.00-11.00
Fredag 26 oktober stängt kl 09.00-11.00
Fredag 14 december stängt kl 09.00-11.00

 

Du kan alltid maila in ärenden till oss på info.hmc@vgregion.se

Patienter kan när som helst under dygnet själv göra en felanmälan av sitt hjälpmedel via vår hemsida www.vgregion.se/hjalpmedel  De hittar till ”felanmäl ditt hjälpmedel” under fliken Kundtjänst, klicka på felanmäl ditt hjälpmedel och sedan felanmäl via webben.