Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Nyheter

Beställning taklyftsystem
Finns önskemål att erhålla faktura före årsskiftet måste korrekt ifylld beställning av taklyftsystem inkomma senast kl 12:00 18 oktober 2019.


Till medverkande som tecknat Överenskommelsen för grundutrustning i Västra Götaland. 

I Västra Götalandsregionen vid koncerninköp pågår ett arbete med att skapa en inköpscentral för att hantera ramavtal för varor och tjänster som är avsedda för regionens och kommunernas verksamheter. Läs gärna mer på Koncerninköps hemsida.

https://www.vgregion.se/om-vgr/organisation-och-verksamhet/inkop/inkopsorganisation/inkopscentral/

Under utredningen av den framtida hanteringen av grundutrustning och i avvaktan på beslut kvarstår Hjälpmedelscentralens erbjudande om en förlängning av överenskommelsen. Hjälpmedelscentralen återkommer till er så snart ett beslut är taget kring hur det framtida samarbetet kring grundutrustning ska ske. 

Om någon av er önskar avsluta Överenskommelsen ber vi er skriftligen kontakta

Svante Andersson
Samordnare av grundutrustning
E-post: svante.l.andersson@vgregion.se
Postadress: Bussgatan 4, 504 64 Borås
Telefon: 010-441 40 37

Med vänlig hälsning
Svante Andersson

Senast uppdaterad: 2019-09-24 08:41