Service och underhåll av grundutrustning

 

Hjälpmedelscentralen utför service och underhåll av grundutrustning. Kostnaden regleras mot timdebitering

Här finns information till de vårdgivare som har tecknat överenskommelse med Hjälpmedelscentralen att köpa service av sin ägda grundutrustning.

För dem som saknar överenskommelse om service på grundutrustning och vill teckna en sådan hittar mer information Grundutrustning

Information som gäller Borås, Mölndal, Skövde och Uddevalla
När ni har fel på er grundutrustning och behöver service finns det två möjligheter att beställa Option grundutrustning service.

Via websesam kan beställning registreras på arbetsorder ”Option grundutrustning service” alternativt "Option grundutrustning Service – akut” eller så kan Beställningsblankett underhåll kundägda hjälpmedel användas.

Läs gärna Tillämpningsanvisning vid beställning av service av grundutrustning  innan ni fyller i beställningsblanketten.

Beställningsblanketten mailas till info.hmc@vgregion.se eller faxas till 010-435 78 00 

 

Kontaktperson Hjälpmedelscentralen:

Borås: Teamchef Helena Åström : 010-441 40 61
helena.astrom@vgregion.se
Möndal: Teamchef Bengt Gustafsson, tel 010-441 24 61
bengt.a.gustafsson@vgregion.se
Skövde: Teamchef Almir Avdic 010-441 32 51
almir.avdic@vgregion.se
Uddevalla: Teamchef Tanja Karlsson, 010-441 26 33
tanja.karlsson@vgregion.se

 

 

 

 

Senast uppdaterad: 2018-02-21 14:22