Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Skärpta råd för att bromsa smittspridningen i Västra Götaland

Så här arbetar Hjälpmedelscentralen under Covid- 19

Så här beställer du grundutrustning till vårdenhet, skola etc

I första hand ska beställningar ske i beställningssystemet webSesam.

  • Logga in i webSesam
  • Är du osäker på hur du går tillväga i webSesam för att genomföra en beställning. Se guide

Om du saknar behörighet till webSesam så kan man göra en manuell beställning via beställningsblanketten Kundorder Grundutrustning

Vill du få hjälp med din beställning kan du kontakta kundtjänst på telefon, 010- 473 80 80, val 2 därefter 0 för Grundutrustning.

För att din beställning ska kunna behandlas så måste alla uppgifter fyllas i. Om blanketten inte är komplett ifylld kommer beställningen att returneras för komplettering.

Behörighet till beställningssystemet webSesam
Här hittar du information om hur du går tillväga för att få behörighet till
beställningssystemet webSesam

 

Senast uppdaterad: 2021-01-14 09:42