Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds av din webbläsare som exempelvis Internet Explorer 11. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Så här beställer du grundutrustning till vårdenhet, skola etc

I första hand ska beställningar ske i beställningssystemet webSesam.

  • Logga in i webSesam
  • Är du osäker på hur du går tillväga i webSesam för att genomföra en beställning. Se guide

Om du saknar behörighet till webSesam så kan man göra en manuell beställning via beställningsblanketten Grundutrustning Order

Vill du få hjälp med din beställning kan du kontakta kundtjänst på telefonnummer: 010- 473 80 80, val 2 därefter 0 för Grundutrustning.

För att din beställning ska kunna behandlas så måste alla uppgifter fyllas i.
Om blanketten inte är komplett ifylld kommer beställningen att avslutas
utan åtgärd.

Behörighet till beställningssystemet webSesam
Här hittar du information om hur du går tillväga för att få behörighet till
beställningssystemet webSesam

 


Senast uppdaterad: 2021-12-27 14:14