Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Skärpta råd för att bromsa smittspridningen i Västra Götaland

Så här arbetar Hjälpmedelscentralen under Covid- 19

Svinnrapportering av hyrd grundutrustning

Om hjälpmedel som hyrs som grundutrustning har kommit bort kan ni antingen ringa vår Kundtjänst, 010-473 80 80,
val 2 därefter 5 för fakturafrågor, eller maila in ärendet till oss på
info.hmc@vgregion.se

Det vi behöver är ett eventuellt individnummer på huvudhjälpmedlet/ artikeln.
Om det är tillbehör som också saknas behövs artikelnummer även på dem.

Restvärdet på artikeln/ artiklarna kommer att debiteras på nästkommande faktura.

Hjälpmedlets individnummer finner ni på huvudhjälpmedlet, se bildexempel nedan.
imagenb9is.png

 

Senast uppdaterad: 2021-01-14 09:43