Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Beställa service på köpt/kundägd grundutrustning

Hjälpmedelscentralen utför service och underhåll av grundutrustning. Kostnaden regleras mot timdebitering.

Via webSESAM kan beställning registreras på arbetsorder ”Option grundutrustning service” alternativt "Option grundutrustning Service – akut” eller så kan Beställningsblankett - Underhåll av Kundägda Hjälpmedel användas.

Läs gärna Instruktion för beställning av Service och underhåll vid beställning av service av grundutrustning innan ni fyller i beställningsblanketten.

Beställningsblanketten mailas till info.hmc@vgregion.se eller faxas till
010-435 78 00

 

 

 

Senast uppdaterad: 2020-06-24 07:54