Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Beställa service på köpt/kundägd grundutrustning

Hjälpmedelscentralen utför service och underhåll av grundutrustning. Kostnaden regleras mot timdebitering.

Via webSesam kan en beställning registreras på arbetsorder ”Option grundutrustning service” alternativt "Option grundutrustning Service – akut” eller så används blanketten, Beställning - Underhåll av kundägda hjälpmedel

Innan ni fyller i beställningsblanketten vid beställning av service av grundutrustning läs gärna Instruktion för beställning av Service och underhåll 

Beställningsblanketten mailas till info.hmc@vgregion.se eller faxas till
010-435 78 00

 

 

 


Senast uppdaterad: 2021-01-14 08:19