5 Grundutrustning
Samverkan grundutrustning - Vid sidan av samarbetsavtalet finns det för medverkande kommuner och verksamheter i Västra Götalandsregionen möjlighet att under avtalsperioden köpa och hyra grundutrustning samt beställa service av denna.
Detta omfattar hjälpmedel inom ordinarie sortiment till kommunernas egna verksamheter i Västra Götaland.
- - - - - - - - -
Hjälpmedelscentralens Kundtjänst som berör telefonvalen, felanmälan
av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning och kundfakturafrågor kommer
att vara stängda under två timmar vid 6 tillfällen under 2018, på grund av arbetsplatsmöte.
Fredag 8 juni | stängt kl 09.00-11.00 |
Fredag 31 augusti | stängt kl 09.00-11.00 |
Fredag 26 oktober | stängt kl 09.00-11.00 |
Fredag 14 december | stängt kl 09.00-11.00 |
Du kan alltid maila in ärenden till oss på info.hmc@vgregion.se