Bank för Blanketter, Guider och Beställningsstöd/ formulär
Tänk på att alltid spara ner formulär/ blanketter på "skrivbordet" först, öppna dem sedan med Adobe Reader och fyll i informationen. Spara på nytt innan de bifogas.
Blanketter
- Ansökan om nytt kundnummer/
Ny betalare/ Ändrad faktureringsadress - Ansökan om nytt buffertförråd
- Anvisning för specialanpassning uppdaterad 2022-05-02
- Ansökan om ny/förändrad/utökad behörighet till webSesam
- Ansökan för avslut av behörighet till webSesam
- Beställning- Underhåll av kundägda hjälpmedel
- Grundutrustning Order
- Hjälpmedelsretur till buffertförråd/ Direktlagerflytt mellan buffertförråd
- Hämtorder
- Manuell Kundorder / Beställningsblankett bifogas till webSesam
- Onormalt slitage-Beslutstöd vid tilläggsdebitering
- Onormalt slitage- vägledning produktperspektiv
- Underlag för konsultation och utprovning
- Uppföljningsenkät specialanpassad produkt
- Utvärderingsprotokoll för förskrivare
-
Överföring av kostnadsansvar/ byte av betalare eller byte av kund på befintligt hjälpmedel
Guider
- Beställning av Komponenthanterad rullstol
- Beställning av Grundutrustning
- Beställning till EU-EES-medborgare
- Beställning till Skyddad identitet
- Beställning till Person utan tillstånd
- Beställning till Utomläns personer och Kvot flyktingar
- Beställning till Avvikande betalare
- Beställning till Norden-medborgare och utvandrade svenskar
- Beställ registrering av LMA - Asylsökanden - Dossiernummer
- Konsultation till person med skyddad identitet
- Montering vid leverans - Knyt ihop beställning med arbetsorder
- Montering/installation - Teknikers medverkan vid (hem)leverans
- Registrering av Hämtorder på hjälpmedel som inte finns registrerade på patient
Beställningsstöd och Beställningsformulär
Senast uppdaterad: 2022-12-28 10:20