Samtliga Hjälpmedelscentralers öppettider är helgfri Måndag-Fredag kl.08:00-16:30.
Våra telefontider är helgfri Måndag- Fredag kl.08:00-12:00, 13:00-16:30.
Avvikande telefontider:
Val 3 - Konsultation
Kl.08:00-12:00 kommer du att få 2 val:
- Val 1- Information och vägledning som berör sittdynor, ryggdynor och manuella rullstolar. Välj med fördel att ring på förmiddagen om din fråga gäller dessa produkter.
- Val 2- Information och vägledning som berör övriga produktområden.
Kl.13:00–16:30 kopplas du direkt till Hjälpmedelskonsulent som svara för övriga produktområden.
Val 4 - webSesam support
Kl.08:00-12:00 Support/ frågor som handlar om hur man använder systemet webSesam, ansökan/ frågor kring behörighet och inloggning till webSesam.
- Val 1- Frågor för inloggning och behörigheter
- Val 2- Övriga frågor om webSesam systemet
Felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder kommer att vara stängda nedanstående datum mellan kl.09:00-12:00, på grund av arbetsplatsmöte.
Nedanstående datum kommer kundtjänsten vara stängd
mellan kl.09:00-12:00 på grund av arbetsplatsmöte:
- Tisdag 23 januari
- Tisdag 20 februari
- Tisdag 19 mars
- Tisdag 16 april
- Tisdag 14 maj
- Tisdag 11 juni
- Tisdag 17 september
- Tisdag 15 oktober
- Tisdag 19 november
- Tisdag 17 december