Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Kontaktuppgifter

När du ringer till kundtjänst kommer du att erbjudas olika val:

Val 1Privatpersoner/ Hjälpmedelsanvändare/ Felanmäl hyrd Grundutrustning
Efter val 1 kommer du att få ytterligare 2 val:

Val 2 - Förskrivare/Beställare
Efter val 2 kommer du att få ytterligare 7 val: 

Samtliga Hjälpmedelscentralers öppettider är helgfri Måndag-Fredag kl.08:00-16:30. 

Våra telefonttider är helgfri Måndag- Fredag kl.08:00-12:00, 13:00-16:30.

Avvikande telefontider:

Val 3 - Konsultation 
Kl.08:00-12:00 kommer du att få 2 val: 

  • Val 1- Information och vägledning som berör sittdynor, ryggdynor och manuella rullstolar. Välj med fördel att ring på förmiddagen om din fråga gäller dessa produkter. 
  • Val 2- Information och vägledning som berör övriga produktområden.

Kl.13:00–16:30 kopplas du direkt till Hjälpmedelskonsulent som svara för övriga produktområden.

Val 4 - webSesam support
Kl.08:00-12:00 Support/ frågor som handlar om hur man använder systemet webSesam, ansökan/ frågor kring behörighet och inloggning till webSesam.

  • Val 1- Frågor för inloggning och behörigheter
  • Val 2- Övriga frågor om webSesam systemet


Felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder 
kommer att vara stängda nedanstående datum mellan kl.10:00-12:00, på grund av arbetsplatsmöte.

  • Fredag 22 oktober
  • Fredag 17 december

Senast uppdaterad: 2021-10-25 07:59