Kundtjänst
Kundtjänst hjälper dig som förskrivare, beställare och kostnadsansvarig med allmänna frågor som gäller service, beställning och konsultation av hjälpmedel. Telefonnummer och mailadresser hittar du under fliken:
Kontakta oss
Kundtjänst telefonsupport är öppen alla helgfria vardagar
kl.08:00-12:00, 13:00-16:30
Telefonvalen, felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder kommer att vara stängda nedanstående datum mellan kl.10:00-12:00, på grund av arbetsplatsmöte.
- Fredag 5 mars
- Fredag 30 april
- Fredag 18 juni
- Fredag 27 augusti
- Fredag 22 oktober
- Fredag 17 december
Du kan alltid maila ärenden till info.hmc@vgregion.se
Valen nedan har begränsade öppettider kl.08:00-12:00
Val 3 Hjälpmedelskonsulent, Information och generell vägledning kring hjälpmedel (för patientspecifik rådgivning var god registrera en arbetsorder Konsultation i webSesam)
- Val 1, Information och vägledning som berör sittdynor, ryggdynor och manuella rullstolar är öppet mellan kl.08:00-12:00 så rör dina frågor dessa hjälpmedel välj med fördel att ringa på förmiddagen.
- Val 2, Information och vägledning som berör övriga produktområden är öppet kl.08:00-12:00, 13:00-16:30
Val 4 webSesam support
Kl.08:00-12:00 Frågor som handlar om hur man använder programmet, ansökan/frågor kring behörighet och inloggning till webSesam
- Val 1, frågor för inloggning och behörigheter
- Val 2, övriga frågor om webSesam systemet
Du kan alltid maila ärenden till info.hmc@vgregion.se