Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Kundtjänst

Kundtjänst hjälper dig som förskrivare, beställare och kostnadsansvarig med allmänna frågor som gäller service, beställning och konsultation av hjälpmedel. Telefonnummer och mailadresser hittar du under fliken:
Kontakta oss

Kundtjänst telefonsupport är öppen alla helgfria vardagar
kl.08:00-12:00, 13:00-16:30

Telefonvalen, felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder kommer att vara stängda nedanstående datum mellan kl.10:00-12:00, på grund av arbetsplatsmöte.

  • Fredag den 28 Augusti
  • Fredag den 16 Oktober
  • Fredag den 18 December

Du kan alltid maila ärenden till info.hmc@vgregion.se

Valen nedan har begränsade öppettider kl.08:00-12:00

Val 3 Hjälpmedelskonsulent, Information och generell vägledning kring hjälpmedel (för patientspecifik rådgivning var god registrera en arbetsorder Konsultation i webSESAM)

  • Val 1, Information och vägledning som berör sittdynor, ryggdynor och manuella rullstolar är öppet mellan kl.08:00-12:00 så rör dina frågor dessa hjälpmedel välj med fördel att ringa på förmiddagen.
  • Val 2, Information och vägledning som berör övriga produktområden är öppet kl.08:00-12:00, 13:00-16:30


Val 4 webSESAM support

Kl.08.00-12.00 Frågor som handlar om hur man använder programmet, ansökan/frågor kring behörighet, användar-ID och lösenord till webSESAM

  • Val 1, frågor för inloggning, lösenord, behörigheter
  • Val 2, övriga frågor om webSESAM systemet

Du kan alltid maila ärenden till info.hmc@vgregion.se

 

Senast uppdaterad: 2020-06-08 16:06