Service och underhåll av grundutrustning
Hjälpmedelscentralen utför service och underhåll av grundutrustning. Kostnaden regleras mot timdebitering.
Här finns information till de vårdgivare som har tecknat överenskommelse med Hjälpmedelscentralen att köpa service av sin ägda grundutrustning.
För dem som saknar överenskommelse om service på grundutrustning och vill teckna en sådan hittar mer information Grundutrustning
Information som gäller Borås, Mölndal, Skövde och Uddevalla
När ni har fel på er grundutrustning och behöver service finns det två möjligheter att beställa Option grundutrustning service.
Via webSesam kan beställning registreras på arbetsorder ”Option grundutrustning service” alternativt "Option grundutrustning Service – akut” eller så används blanketten, Beställning- Underhåll av kundägda hjälpmedel
Innan ni fyller i beställningsblanketten vid beställning av service av grundutrustning läs gärna Instruktion vid beställning av service och underhåll
Beställningsblanketten mailas till info.hmc@vgregion.se eller faxas till
010-435 78 00