Administrativt stöd

Administrativ koordinator
Administrativ koordinator är ett stöd till framför allt chefer och projektledare. Vi är behjälpliga inom olika administrativa områden.
Exempel på vad du kan få hjälp med:
- Chefsstöd
- Utveckla administrativa rutiner och arbetssätt
- Helhetsansvar för kalender och planering av chefstid
- HR-administration
-
Stöd vid utveckling av nya digitala arbetssätt, t ex införande av SOFIA, Teams etc.
Heromarapportör
Heromarapportör är ett stöd för chefer och medarbetare i Heroma. Vi stödjer dig i alla viktiga delar för att rätt lön ska utbetalas i rätt tid. Vi hjälper såväl små som stora personalgrupper och uppdragen utformas efter ert behov av stöd.
Exempel på vad du kan få hjälp med:
- Chefsstöd i olika frånvaro- och arbetsförändringsprocesser, schema och rapporter
- Chefsstöd i det löneförberedande arbetet
- Support till medarbetare i Självservice och Kom&Gå
Vill du veta mer om våra tjänster?
Välkommen att kontakta oss konsulttjanster@vgregion.se eller kontakta oss via detta formulär: Kundförfrågan